Mapa dels tancaments de grups (BTX, cicles formatius...)

Veure el "Mapa dels tancaments de centres públics" en un mapa més gran...

dijous, 22 d’abril del 2010

“A la manera de Martin Niemöller” (no de Bertolt Brecht...)

SANT JORDI 2010


COMPANYS, COMPANYES, NOIS, NOIES, PARES,  MARES...  ESTEM EN LLUITA: NO US AÏLLEU!!

“A la manera de Martin Niemöller”  
 
(Jordi M: Un bon company ens ha corregit... No és adaptació d'un poema de Bertolt Brecht, sinò de Martin Niemöller. Gràcies, Jordi!!)

"Quan tancaren els Batxillerats nocturns públics
jo no vaig dir res
perquè jo no treballava en  batxillerats nocturns públics

Quan van reduir els contractes dels interins i subtituts,
Jo no vaig dir res
Perquè jo no era interí ni substitut.

Quan tancaren els batxillerats en centres públics d'una sola línia
jo no vaig dir res
perquè jo no treballava en  batxillerats d'una sola línia

Quan tancaren el cicle formatiu del centre
Jo no vaig dir res
Perquè no treballava en cicles formatius

Quan el Conseller menystenia els sindicats
jo no vaig dir res
perquè jo no era sindicalista.

Quan vingueren al meu centre a dir-me que tancaven el centre de primària públic del costat 
jo no vaig dir res
perquè jo no era pas de primària.

Quan vingueren al meu centre a dir-me que tancaven el centre de secundaria públic del costat 
jo no vaig dir res
perquè jo no era pas de secundaria.

Quan vingueren al meu centre a dir-me que tancaven els serveis educatius del costat 
jo no vaig dir res
perquè jo no era pas de serveis educatius.


I quan vingueren a notificar-me que em desplaçaven
no quedava ningú
per impedir-ho o protestar."



Mou-te! ACTUA! 

Envieu cartes, email , ...de suport als centres més propers al vostre 
on estan tancant línies, feu que els vostres alumnes contactin 
amb amb els nois i noies d'aquests centres, faciliteu als vostres pares i mares 
adreces per donar suport i solidaritat als pares i mares afectats pels tancaments.